Doorgaan naar hoofdcontent

Wit

De afgelopen weken waren druk. Ik krijg dan altijd de behoefte om de woonkamer heel rustig te maken, zonder veel opvallende kleuren, met zoveel mogelijk wit.


Bij Aldi kocht ik een mooie fles. Ik kocht witte bloemetjes en zette de fles op een wit dienblad.


Omdat ik het toch een beetje kaal vond, haakte ik een witte doily. Op Instagram kwam ik laatst een mooie tegen, die was gebaseerd op de vlaggenlijn uit Haken & Kleur Buiten, waarbij het vlaggetje (een soort halve doily) rond was gehaakt.


Zo fijn, al die leuke ideeën op Instagram! Ik moest het even nazoeken, maar het leuke idee vond ik op de Instagram account van www.virka.nl.

Reacties

  1. Ja mooi en herkenbaar van de rust in het interieur, hier dan ook weinig kleur in huis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om het rustig te houden met kleur. (Groen is trouwens ook een rustgevende kleur, de steeltjes van de bloemen passen er dus bij!)
    Héél mooie doily met die picootjes én schitterende bloemetjes in je vaas!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groen vind ik inderdaad ook heel fijn in huis, naast het vele wit en grijs heb ik veschillende zeegroene woonaccessoires in huis. Erg mooi vind ik dat en inderdaad heel rustig.

      Verwijderen
  3. Eveneens herkenbaar. Hou niet van schreeuwende felle kleuren.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al die vrolijke gekleurde haaksels vind ik vaak zo leuk, maar zelf houd ik mijn haakwerk en interieur graag rustig.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie doily! Ga gelijk even het instagram account bekijken. Ik heb de laatste tijd dus precies het omgekeerde, ontdek dat ik dol ben op groen/grijs op de muur met fleurige accenten in het interieur. En dat terwijl ik een tijd geleden ook nog van de rust en het witte was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk toch, af en toe wat veranderen in huis! Ik vind de kleur Early Dew ook prachtig voor op de muur, maar durf dat nooit zo goed. Verder dan een grijze muur komen we hier dan ook niet. Voordeel van zo'n witte muur is dan wel werkdag er alles bij past.

      Verwijderen
  5. Dat zijn de laatste weekjes van net schooljaar, die zijn altijd bomvol en geven onrust.
    Goed idee om alles om je heen dan lekker rustig te maken......
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad altijd een hectische tijd, helemaal met een schoolverlater erbij. Nog twee weekjes bikkelen en dan is het vakantie. Voor de meiden dan, ik mag nog even doorwerken.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas