Doorgaan naar hoofdcontent

Project hobbykamer

Een tijdje terug liet ik al zien hoe het kleine kamertje op de eerste verdieping van ons huis, voorheen babykamer van jongste en daarna rommel- en strijkhok, werd opgeruimd en ik een plek voor mezelf creëerde om te werken en om creatief bezig te zijn (zie het blogbericht Lampenkap). Een verademing vergeleken met hoe het daarvoor was, maar wat mij betreft was het nog niet klaar. Afgelopen week vond ik dat het tijd was voor fase 2.


Manlief was vorige week een paar dagen vrij om leuke dingen te doen met de meiden in hun carnavalsvakantie en om wat te klussen in huis. We kochten wat nieuwe, witte kasten en een stapel plastic dozen in hetzelfde formaat, zodat alles wit en licht zou worden en m'n wolletjes nu eens echt goed geordend en de dozen netjes opgestapeld konden worden. En als dan al die wolletjes door je handen gaan, ontdek je pas hoeveel je nog hebt. Oeps! Zie je hoe mijn wolvoorraad netjes is verstopt? ;-)


Zo fijn hoe dat opruimen ook je hoofd opruimt. En dat niet alleen, dolblij ben ik met het resultaat. Het kamertje lijkt veel ruimer, is veel lichter (de zon schijnt heerlijk op mijn rug als ik achter mijn bureautje zit) en voelt vooral zoveel fijner dan voorheen. Over een paar weken kan hopelijk de balkondeur weer open als ik hier zit te werken.


Vandaag werkte ik al op mijn nieuwe werkplek en vanavond schreef ik er mijn blogberichtje.


Op naar het volgende project in huis!

Reacties

  1. Oh Daphne,
    Wat een mooie hobbykamer. Ik ben echt jaloers. Een mooi geordende kamer met die leuke witte kasten, heel erg mooi. Daar ga je vast veel plezier van beleven. :-)
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, heerlijk dat opruimen, krijg je zo'n lekker gevoel van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een luxe, een eigen werkkamer mét een balkon. Veel plezier ervan, maar dat gaat vast wel lukken. Lekker opgeruimd is het zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat ziet er mooi uit hoor! Geniet er lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas